Розвиток творчих здібностей учнів на уроках

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури

З досвіду роботи вчителя української мови та літератури

 Конотопець Олени Олександрівни

Будьте самі шукачами,дослідниками.
Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших.
В.О. Сухомлинський
Феномен творчості завжди привертав увагу дослідників як найважливіший компонент соціальної культури. Творчість –це позитивно спрямована діяльність. Протягом тривалого часу творчі здібності вважалися притаманними лише обранцям долі. Проблемами творчості з давніх – давен цікавилися Платон, Аристотель,Августин, Гегель, Й.-Г.Песталоцці, та ін. Так В. Сухомлинський писав: “Творчість починається там, де інтелектуальні й естетичні багатства, засвоєні, здобуті раніше, стають засобами пізнання, освоєння, перетворення світу, при цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням.
Основні характеристики досвіду
Я працюю над проблемою  «Розвиток творчих здібностей учнів через позакласну роботу з української мови та літератури» Вважаю, що в кожній дитині природно закладений певний творчий потенціал. Надзвичайно важливо навчити дитину бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ, правильно й образно висловлювати думку.За словами В.О Сухомлинського: «Творчість – це невід’ємні ниточки, що з’єднують серце. Щоб людина благотворно впливала на людину, затверджуйте в духовному житті колективу й особистості творчість.»Для створення сприятливих морально – психологічних умов навчання, виховання, розвитку здібних та творчо обдарованих дітей необхідна відповідністьвимогам до вчителя .Перегортаючи сторінку кожного прожитого дня, кожного пройденого уроку, переконуюсь, що досягти професійної майстерності можна, якщо основуватись на таких принципах Моя професійна позиція:
- я хочу, щоб школа для дітей стала рідним домом і намагаюсь усе зробити для цього;
- я хочу, щоб мене любили, тому ставлюсь до дітей так, як би хотіла, щоб вони ставилися до мене;
- я  – людина, можу помилятися, тому терпляча до помилок дітей; - майже всього, що я знаю,
я навчилася на особистому досвіді, через це дозволяю дітям набувати особистого досвіду; - намагаюсь розвинути в дітях почуття справедливості.

Модель творчої особистості учня Описание: Screenshoорt_1.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар